محصولات لبنیاتی چوپان

افشاگری محمد شادمان

نویسنده : محمد شادمان | تاریخ : 13:42 - شنبه 23 اسفند 1393برچسب:محمدشادمان,بستی چوپان,,

 شناسایی دشمنان بستنی چوپان

در بهار 1392 شرکت شیر شت بکا (چـــــوپـــــان) بزرگترین بستنی دنیا و اولین افتخار را برای هم میهنان عزیز در سرتاسر کره خاکی به نام خود ثبت کرد. با توجه به برنامه ریزی دقیق شرکت چوپان و به تاخیر افتادن 1 روزه توزیع بستنی  و حضور بی سابقه هموطنان عزیز در رونمایی بزرگترین بستنی جهان بعضی از سودجویان  فرصت طلبان با برنامه ریزی  قبلی خود سعی در تحریک افکار عمومی و انتقادهای شدید کردند که به وضوه دیده میشد که از جانب یک یا چند نفر بیش نیست

نکته جالب

نکته ی جالبی که پس از ارزیابی 12 ماه بنده از سایت ها و خبرگزاری های گوناگون و تماس با مدیران خبرگذاری و پیگیری اتفاقات در فضای مجازی بدستم امد این بود که:تمامی مطالب و شعار های ذکر شده از سوی یک تیم انتشار یافته زیرا تمامی انتقاد ها یک متن بیش نداشت.چون از سوی یک تیم مدیریت میشدند

واقعیت و خلاصه

دوستان عزیز من محمد شادمان هیچ وابستگی به مجموعه چوپان ندارم و تمامی مطالب از روی تحقیق 12 ماهه بنده بر روی صفحه های شخصی ام انتشار یافته

خب مشکلی که در روز توزیع بستنی چوپان رخ داد از جانب مدیریت و شرکت نبود.

اگر واقع بین باشیم و از دید کارشناسان نگاه کنیم به این مسئله به سادگی به این نتیجه میرسیم که محکوم کردن دیگران که برای کشورمان افتخار افریدند.کار خوش ایندی نیست. بنده احترام میذارم به همه ی هم وطنان اما عزیزان من ما حتی در نوبت نانوایی هم شورش میکنیم چه برسد به بستنی ؟ ان هم رایگان؟

امیدوارم واقعیت شفاف شده باشد

من ا... التوفیق

محمد شادمان

کارشناس نرم افزار


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بهترین بستنی ایران

نویسنده : محمد شادمان | تاریخ : 9:57 - جمعه 1 اسفند 1393برچسب:محصولات چوپان,چوپان,لبنیات چوپان,محصولات لبنیاتی چوپان,محصولات لبنی چوپان,


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

هفت قانون فروش های بزرگ

نویسنده : محمد شادمان | تاریخ : 9:47 - جمعه 1 اسفند 1393برچسب:محصولات چوپان,چوپان,لبنیات چوپان,محصولات لبنیاتی چوپان,محصولات لبنی چوپان,

1-مشتری و غیر مشتری را شناسایی کنید؟

2-ایجاد علاقه و اعتماد

3-نیاز ها را بدرستی مشخص کنید

4-عرضه ی قانع کننده و صحیح

5-پاسخگوی ایراد ها باشید

6-تمام کردن فروش؟

7-فروش دوباره و بدست اوردن افراد ارجاعی

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

یک مشتر خوب چند ویژگی دارد:

نویسنده : محمد شادمان | تاریخ : 9:39 - جمعه 1 اسفند 1393برچسب:محصولات چوپان,چوپان,لبنیات چوپان,محصولات لبنیاتی چوپان,محصولات لبنی چوپان,

1-زمان:نیاز مشتری به محصول شما واقی است و همین الان به ان احتیاج دارد

2-مشکل:مشتری یک مشکل روشن و مشخص دارد:که با محصول شماحل میشود

3-قیمت:مشتری به وضوع میداند که محصول شما به او کمک میکند.تا به نرخی برسد و کانلا از هدفی که دارد ارزان تر تمام میشود

4-عدم رضایت:مشتری به نوعی ناراضی است و محصول شما میتواند این نارضایتی را از بین میبرد

5-نتیجه:مشتری میخواهد به نتیجه خواصی برسد و محصول یا خدمت شما کمک میکند تا سریعتر .بهتر و ارزان تر به ان برسد.

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

سه راه برای افزایش فروش

نویسنده : محمد شادمان | تاریخ : 9:36 - جمعه 1 اسفند 1393برچسب:محصولات چوپان,چوپان,لبنیات چوپان,محصولات لبنیاتی چوپان,محصولات لبنی چوپان,

1- افزایش تعدادمعامله ها

2-گسترش اندازه معامله

3-افزایش تعداد خرید و فروش

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: